Starbloggarit
Hensutin- Väsäsin äsken syysasut supereille ja taviksille. (-

Eippa- Kaupoissa on todella paljon erivärisiä ja -merkkisiä kynsilakkoja. Jotkut lakat ovat halpoja mutta ne ei vät välttämättä kestä paria päivää pidempää hienon näköisinä. Siksi hyvään kynsilakkaan kannattaa panostaa.

jasulilja- Hiusvärit piristävät asua jos haluaa tehdä vähän räväkämmän ;) Tosin yleensä käytän vaaleaa tai mustaa hiusväriä. Hiusvärejä on kiva keräilläkin jos on ylimääräistä rahaa ;D



mumelimuu28
Kertokaas rakkaat lukijat, kuinka moni on ollut ihastunut / hulluna johonkin elokuva tai TV-sarjan hahmoon? Tai vaikka johonkin artistiin?

kaisuli123- Tänään taas ajattelin postata meikestä! Itse käytän aina maxfactorin, biothermin tai cliniquen meikkivoidetta, iconin perfect coveria, maxfactorin, cliniquen, chanelin tai kanebon(sensain) ripsaria ja YSL:än, chanelin, maxfactorin ja kanebon/ sensain rajauskyniä/eyelinereitä.

Meude34
- Yhä edelleen monelta varastetaan stardollissa medolleja. Haluan muistuttaa kaikkia että stardollin säännöt kieltävät salasanan antamista KENELLEKÄÄN!!

Lintsi27

Hensutin- Rakastan kynsilakkoja ja kynsien laittoa, joten aattelin et tää vois olla kiva ja kiinnostava aihe!

Cerul- Tein ajankuluksi tälläisen kivan asun superstaroille. :)

Mainos
TUTUSTU STARBLOGGAREIHIN
Candy-8-24 Lue myös: "Sisustusta"
ekomodel28 Lue myös: "Design-hiukset"
Meude34 Lue myös: "Varokaa huijareita!!"
humility27 Lue myös: "Kesäinen meikki"




