Starbloggarit
starvil- Heippa taas! :) Löysin Philosophyn ihanan takin (jota ei enää saa kuin starbazaarilta, höh) , ja yhdistin sen pillifarkkuihin, platform korkokenkiin, toppiin ja laukkuun. Tässä siis lopputulos! KOMMENTOI ASUA? :)

mumelimuu28
- Vihdoin ja viimein sain kerättyä 7500 starpointsia ja sain nämä hiukset! Olen niin pitkään halunnut saada nämä. Mielestäni ne ovat ihanat, hieman rock henkiset mutta samalla suloiset ja tyylikkään lyhyet.

starvil- Tässäpä siis Alexander Mcqueen'in upea luomus Stardollissa! :) Iltapuvun jujuna on ylhäällä oleva sininen kuvio.

mumelimuu28
- Kirpputorit ovat käteviä paikkoja löytää omaperäisiä vaatteita ja asusteita, kuten koruja ja käsilaukkuja. Stardollin oma kirpputori on myös apu ongelmaan kun ei tunnu löytävän muista kaupoista mitään sopivaa.


Neitipoppis195- Minun lempi kesä-herkkuni on mansikat ;) Mansikoita voi käyttää monen kanssa esim vanilja jäätelön :D

Eippa- Oletteko koskaan kuullut paikasta nimeltä Pärnu?

Mainos
TUTUSTU STARBLOGGAREIHIN
Candy-8-24 Lue myös: "Sisustusta"
ekomodel28 Lue myös: "Design-hiukset"
Meude34 Lue myös: "Varokaa huijareita!!"
humility27 Lue myös: "Kesäinen meikki"







